Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dywan122 | użytkownik

imię i nazwiskodywan(?) adresKatowice zarejestrowany06.07.2008 @20:48:15 ostatnio na stronie05.09.2011 @21:12:39

Hmm.. góry, muzyka, harcerstwo i od niedawna fotografia to moje główne zainteresowania.. Dopiero zaczynam przygodę z fotografią..a to troszkę tłumaczy moją amatorszczyznę.. Ale człowiek całe życie się uczy i tak już zostanie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty41 komentarze1646 posty na forum1

komputer / sprzęt
wyimaginowany...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kermit74    14.11.2008 @15:05:19
dzieki za uzycie tego dziwnie pieknego slowa w stosunku do mojej fotki :C) pozdr!
~polsmart    12.11.2008 @16:20:56
Dzięki wielkie.
_______
„Kto chce jednym spojrzeniem ująć wiele równocześnie przedmiotów, ten żadnego z nich nie widzi wyraźnie.”
~hokusmarokus    07.11.2008 @20:07:53
wiesz, że niektóre kobiety po przeczytaniu rozwodziły się ze swoimi mężami?

pewnie porównały sobie z jakubkiem.
_______
'jak mogę zejść na dół, jeżeli czuję, że mogę wzlecieć do gwiazd?'
~choisir    07.11.2008 @19:01:59
nieszkodzi najwazniejsze ze sie podoba
_______
zapraszam do mnie http://choisir.digart.pl/
Zapraszam do grupy Wyscigi Konne http://www.digart.pl/grupy/5754/Wyscigi_Konne/
~hokusmarokus    07.11.2008 @18:02:25
ja pamiętam jak siedziałam praktycznie całą noc bo nie mogłam się oderwać od czytania i jak płakałam, kiedy ten samolot się rozbił, albo jej mąż powiedział jej, że ona mu nie może tego zrobić i ona się zaczęła pakować, ja miałam wtedy takie nadzieje, takie 'no wreszcie do niego poleci!' a tu taki zonk. w sumie, przeklinałam jej głupotę wtedy.
_______
'jak mogę zejść na dół, jeżeli czuję, że mogę wzlecieć do gwiazd?'
~hokusmarokus    07.11.2008 @16:48:38
dziękuję (:


masz w ulubionych książkę, która wywołuje najwięcej emocji. przynajmniej u mnie.
_______
'jak mogę zejść na dół, jeżeli czuję, że mogę wzlecieć do gwiazd?'
-atouchofblessing    07.11.2008 @16:15:07
hm. leci leci i to wcale nie tak troszkę uroki robienia zdjęć nocą
~beri    04.11.2008 @23:29:14
dziękuję
~MeHAU    03.11.2008 @23:05:20
Dzięki
~Hrrabia    03.11.2008 @22:59:42
dzieki za odwiedziny
_______
zapraszam do swojej galerii
~andalife    03.11.2008 @15:44:13
lubisz babią ... :D
_______
Lubię wszystko co piękne i co mnie zachwyca i to na ogół fotografuję...
Poza tym... http://www.aviatorvl3.pl/
~andalife    03.11.2008 @15:37:03
_______
Lubię wszystko co piękne i co mnie zachwyca i to na ogół fotografuję...
Poza tym... http://www.aviatorvl3.pl/
~Barthorn    03.11.2008 @15:01:20
Dziękuję, do Gdańska zapraszam i również oczekuję na nowe prace. Pozdrawiam.
~zenit7    02.11.2008 @11:51:26
dziękuję serdecznie, to dobrze że zdecydowałaś się na fotografie, to jest życie w ciągłym obcowaniu z aparatem, jeśli wciągnęło Cię to na serio, pozdr
~mojeoko    28.10.2008 @10:50:16
Dzięki za miłe słowa
Pozdrawiam
~Marek3105    26.10.2008 @19:00:51
Gorąco zapraszam. Bardzo piękne miasto
_______
A co myślisz o moich? http://marek3105.digart.pl/
~ZiggyRozalsky    26.10.2008 @18:51:49
Tusz , domyślam się ;D
~Flander    26.10.2008 @09:14:55
dzięki
~JediMasteR    25.10.2008 @14:49:13
Dzięki Pozdrawiam
_______
I've been waiting for you. We Meet Again At Last. The Circle Is Now Complete. When I Left You, I Was But The Learner. Now I Am The MasteR.
~piotr315    24.10.2008 @22:07:11
dzięki
~alexz93    19.10.2008 @17:47:06
dzieki ja tez poobserwuje :D
~alexz93    19.10.2008 @15:09:15
Dziekuje bardzo bardzo :D
~gwidona    19.10.2008 @13:25:37
bardzo dziekuje
_______
>> flickr.com/gwidona
~DOMASS    17.10.2008 @15:28:15
oooo dziękuję
_______
Zapraszam do Siebie...
~piotr315    16.10.2008 @19:43:18
niema sprawy to żadna taktyka po prostu +++
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt